ΝΕΟ ΣΠΡΙΝΤΕΡ με κίνηση εμπρός.
Κείμενα και φωτογραφίες Γιώργος Κούκος
Η εταιρεία της Στουτγκάρδης έχει αφιερώσει ιδιαίτερη προσοχή στον τομέα των οχημάτων αναψυχής και το Sprinter είναι τώρα διαθέσιμο με κίνηση όχι μόνο στους πίσω τροχούς αλλά και μόνο στους εμπρός , για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των εταιρειών που βλέπουν αυτήν την λύση, ως πανάκεια για εξοικονόμηση βάρους στα οχήματα αναψυχής. Διάφορα μέτρα και πλεονεκτήματα, όπως το μικρότερο βάρος των 50 κιλών και η μείωση του πατώματος κατά 80 mm, προς όφελος του ωφέλιμου φορτίου και των εσωτερικών χώρων.
Η Hymer όμως δεν αρκείται σε αυτό και σε συνεργασία με την Μερσεντές,σχεδίασε ένα νέο πλαίσιο ακόμη πιο ελαφρύ.
Το νέο χαμηλό πλαίσιο Hymer SLC, Mercedes Sprinter εξοπλίζει τη νέα σειρά Β Class .
Ο συνδυασμός του πλαισίου Hymer SLC (Super Light σασί), που παρουσιάστηκε στο περσινό Caravan Salon στο Ντίσελντορφ, και η νέα γενιά του Sprinter της Mercedes προσφέρει ένα ελαφρύ και ανθεκτικό πλαίσιο, μαζί με την αυξημένη ασφάλεια και άνεση οδήγησης με σημαντική επιπλέον εξοικονόμηση επί του συνολικού βάρους (περίπου 70 kg), η οποία αυξάνει το ωφέλιμο φορτίο για μοντέλα τα οποία μπορείς να οδηγήσεις με άδεια Β Κατηγορίας .
Ο κατασκευαστής του Bad Waldsee είναι η πρώτη εταιρεία που ενσωματώνει τη νέα καμπίνα του Sprinter σασί στη μαζική παραγωγή. Με το Β-MC, Hymer έχει καταφέρει να σχεδιάσει μια σειρά από αυτοκινούμενα στην κατηγορία των 3,5 τόνων που έχουν ένα απόβαρο μικρότερο από 2.900 kg, σε μια διάταξη σχεδόν επτά μέτρων, η μεγαλύτερη εδώ και χρόνια για μοντέλο που βασίζεται στον Sprinter.
Αυτή η διάταξει έχει το πλεονέκτημα ότι όλα τα μηχανικά μέρη, η δεξαμενή και όλα τα άλλα συστατικά είναι μπροστά ή κάτω από την κυψέλη, και αυτό σημαίνει περισσότερη ελευθερία όσον αφορά τον σχεδιασμό του οχήματος στο πίσω .