Νέο Μερσεντές Σπρίντερ Ε.Κ.(Εμπρόσθια Κίνηση)

Νέο Μερσεντές Σπρίντερ Ε.Κ.(Εμπρόσθια Κίνηση)

ΝΕΟ ΣΠΡΙΝΤΕΡ με κίνηση εμπρός.

Κείμενα και φωτογραφίες Γιώργος Κούκος

      Η εταιρεία της Στουτγκάρδης έχει αφιερώσει ιδιαίτερη προσοχή στον τομέα των οχημάτων αναψυχής και το Sprinter είναι τώρα διαθέσιμο με κίνηση όχι μόνο στους πίσω  τροχούς αλλά και  μόνο στους εμπρός , για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των εταιρειών που βλέπουν αυτήν την  λύση, ως πανάκεια για εξοικονόμηση βάρους στα οχήματα αναψυχής. Διάφορα μέτρα και πλεονεκτήματα, όπως το μικρότερο βάρος των 50 κιλών και η μείωση του πατώματος κατά 80 mm, προς όφελος του ωφέλιμου φορτίου και των εσωτερικών χώρων.

Η Hymer όμως δεν αρκείται σε αυτό και σε συνεργασία με την Μερσεντές,σχεδίασε ένα νέο πλαίσιο ακόμη πιο ελαφρύ.

Το νέο χαμηλό πλαίσιο Hymer SLC, Mercedes Sprinter  εξοπλίζει τη νέα σειρά Β Class .
Ο συνδυασμός του πλαισίου Hymer SLC (Super Light σασί), που παρουσιάστηκε στο περσινό Caravan Salon στο Ντίσελντορφ, και η νέα γενιά του Sprinter της Mercedes προσφέρει ένα ελαφρύ και ανθεκτικό πλαίσιο, μαζί με την αυξημένη ασφάλεια και άνεση οδήγησης με σημαντική επιπλέον εξοικονόμηση επί του συνολικού βάρους (περίπου 70 kg), η οποία αυξάνει το ωφέλιμο φορτίο για   μοντέλα τα οποία  μπορείς να οδηγήσεις με άδεια Β   Κατηγορίας .

Ο κατασκευαστής του Bad Waldsee είναι η πρώτη εταιρεία που ενσωματώνει τη νέα καμπίνα του Sprinter σασί στη μαζική παραγωγή. Με το Β-MC, Hymer έχει καταφέρει να σχεδιάσει μια σειρά από αυτοκινούμενα στην κατηγορία των 3,5 τόνων που έχουν ένα απόβαρο μικρότερο από 2.900 kg, σε μια διάταξη σχεδόν επτά μέτρων, η μεγαλύτερη εδώ και χρόνια  για  μοντέλο που βασίζεται στον Sprinter.

Αυτή η διάταξει έχει το πλεονέκτημα  ότι όλα τα μηχανικά μέρη, η δεξαμενή και όλα τα άλλα συστατικά είναι μπροστά ή κάτω από την κυψέλη,  και  αυτό σημαίνει περισσότερη ελευθερία όσον αφορά τον σχεδιασμό του οχήματος στο πίσω .

  Το πλαίσιο, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες  , έχει επίσης ένα πολύ μεγάλο διπλό δάπεδο   χωρίς να επηρεάζεται το συνολικό ύψος του οχήματος.
Το διπλό πάτωμα έχει 36 εκατοστά   ύψος στο ψηλότερο σημείο, προσφέρει χώρο για όλα τα τεχνικά στοιχεία απαραίτητα ως το υδραυλικό σύστημα, τα ηλεκτρονικά και τη θέρμανση. Επιπλέον, στο διπλό πάτωμα ενσωματώνονται δεξαμενές του καθαρών και γκρίζων υδάτων, τα οποία έχουν αντίστοιχα χωρητικότητα 180 και 150 λίτρων, σχεδόν ένα ρεκόρ, τοποθετημένο ακριβώς πίσω από τον οπίσθιο άξονα και που επιτρέπουν αυτονομίαστην ταξίδια και στο ελεύθερο. Άνετη πρόσβαση στον   χώρο, εύκολη φόρτωση τόσο από το εξωτερικό όσο και από το εσωτερικό. Το δάπεδο  στο  πίσω γκαράζ, είναι χαμηλό και επιτρέπει φορτίο μέχρι 350 κιλά.
Η σύνδεσητου πλαισίου της Hymer με το πλαίσιο της Mercedes
 Η ανάρτηση του εργοστασιακού με τον άκαμπτο άξονα.και…….
…η ανάρτηση του νέου πλαισίου της Hymer,με ανεξάρτητη ανάρτηση.
Η καμπίνα του οδηγού σε εφαρμογή για ενιαίο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *