Camper 4X4

Camper 4X4
Κείμενα φωτογραφίες Γιώργος Κούκος

 

 

 

 

Το σύστημα τετρακίνησης της DANGEL

 Ο μπροστινός άξονας.

 

 



 

SPRINTER 4X4

Η μεγαλύτερη οπτική διαφορά του νέου 4 × 4 Mercedes Sprinter με το υπόλοιπο της σειράς είναι στην απόσταση από το έδαφος. Η γερμανική εταιρεία έχει ανυψώσει το σασσί της  , αυξάνοντας το ύψος από το έδαφος κατά 155 χιλιοστά εμπρός και 135 χιλιοστά πίσω.

Mercedes Sprinter 4 × 4: μόνο 140 κιλά περισσότερο
Το νέο Sprinter 4 × 4 δεν είναι προφανώς όχημα εκτός δρόμου, αλλά οι δυνατότητές του σε μη ασφάλτινες διαδρομές είναι μεγάλης σημασίας για ένα όχημα αυτού του μεγέθους. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι, ανάλογα με τον κινητήρα, η   ικανότητα ανάβασης του 4 × 4 Sprinter βελτιώθηκε κατά 20% σε σύγκριση με τις παραλλαγές των δύο τροχών.

Mercedes Sprinter 4 × 4: ενεργοποιημένη η κίνηση σε όλους τους τροχούς
Η νέα Mercedes Sprinter 4 × 4 προτείνει ένα σύγχρονο σύστημα τετρακίνησης που μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο όταν χρειάζεται, μέσω ενός κουμπιού στο ταμπλό, δυνατότητα επιλογής σε κίνηση έως και 10 km / h. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα διαιρεί τη ροπή μεταξύ των αξόνων σε αναλογία 35:65 διανέμοντάς την μεταξύ του εμπρόσθιου άξονα και του πίσω άξονα.

Η Mercedes παρενέβη επίσης στο   σύστημα ελέγχου ESP που προσαρώστηκε ειδικά για τετρακίνηση, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρονικής λειτουργίας ελέγχου πρόσφυσης 4ETS. Το συγκεκριμένο, που παρεμβαίνει στο σύστημα πέδησης, είναι σε θέση να προσομοιώνει την επίδραση μέχρι και σε τρεις διαφορικές ρυθμίσεις. Μεταξύ των επιλογών για   Sprinter 4 × 4   προτείνει και το αργό βήμα, το οποίο μειώνει την αναλογία μεταδόσεως του 42%, αυξάνοντας τη δύναμη της έλξης για οδήγηση εκτός δρόμου σε χαμηλή ταχύτητα.

 

 

 

Η πρόταση της  ΗΥΜΕΡ για 4χ4 με τη σειρά  ML-T

H Hymer  προσφέρει και τα τέσσερα μοντέλα της σειράς ML T με έξτρα τετρακίνηση καθώς και τα βαν GRAND CANYON S.

φωτογραφία αρχείο  Daimler.
Hymer ML-T on Mercedes-Benz Sprinter 4×4 base – Exterior

Πλήρης έλξη
Ταξιδεύστε χωρίς δυσκολία σε ολισθηρούς δρόμους
όπως το χιόνι, ο πάγος και οι χωματόδρομοι. Το τροχόσπιτο μπορεί να   αντιμετωπίσει
αυτές τις επιφάνειες μέσω ενός διακόπτη a
στο ταμπλό, που ενεργοποιεί την έλξη και στους
μπροστινούς τροχούς. Οι κινηση μοιράζεται
35% στον μπροστινό άξονα και 65%
στο πίσω μέρος. Χάρη στην τετρακίνηση, το επίπεδο του οχήματος αυξάνεται σε ύψος
περίπου. 8.5 εκατοστά.
Με τη λειτουργία τετρακίνησης ενεργοποιημένη, το μοντέλο ML-T
επιτυγχάνει καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά την πρόσφυση, την πλευρική καθοδήγηση και τη δύναμη έλξης, και
θα νιώσετε σαν να οδηγείτε ένα SUV.

Το  MT-L 570 σε απλή έκδοση με πίσω μόνο κίνηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *