Ενα υποβρύχιο στο παλιό λιμάνι στην Τζένοβα.

Ενα υποβρύχιο στο παλιό λιμάνι στην Τζένοβα.

Κείμενο και φωτογραφίες Γιώργος Κούκος

Τζένοβα.

Μια πόλη όλο εκπλήξεις.Όλη η Ιταλική ριβιέρα είναι ένα διαμάντι και αξίζει να την επισκεφτείς,αν και είναι αφιλόξενη για αυτοκινούμενα λόγω έλειψης χώρων.Υπάρχουν όμως δύο σπουδαίοι λόγοι.Το μνημιακό νεκροταφείο Σταλιένο και το παλιό λιμάνι με το περίφημο ενυδρείο και τα τόσα άλλα.

Πέλ(ι)ι

Εμείς αφήσαμε το κάμπερ στο Πέλι (διαβάστετο με Πατρινή προφορά),το πανέμορφο προάστιο,στα δυτικά της πόλης.Από εδώ μπορείς με το τρένο να πας στο κέντρο της πόλης αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με την διαδρομή που κάνει το “πλωτό λεωφορείο’ και που σε φέρνει στην καρδιά του παλιού λιμανιού.Την πόλη την έχουμε επισκεφτεί πολλές φορές μα τώρα θέλαμε να δούμε κατι πιό πρόσφατο.Το ναυτικό μουσείο Γκάλατα και το υποβρύχιο μουσείο.

Το αριστοκρατικό προάστιο της Γένοβας στα δυτικά,όπου υπάρχει και το πλησιέστερο κάμπινγκ,επάνω στον λόφο.

Η παραλιακή του Πέλ(ι)ι προς την δύση.

 

Και εδώ πρός την ανατολή.Στο βάθος η βιομηχανική ζώνη τηςΓένοβα και το αεροδρόμιο.

 

 

 

Από εδώ ξεκινάει το πλοιάριο που μας φέρνει κατ’ευθείαν στο παλιό λιμάνι

Πίσω από τον λόφο βρίσκεται το Κάμπινγκ  “Villa Doria”

Το αεροδρόμιο της Γένοβας,μέσα στην θάλασσα,μια και δεν υπάρχει άλλος χώρος.

Η πόλη πάνω στους λόφους και το επιβατικό λιμάνι

 

 

Πλωτό σπίτι

Η Βιόσφαιρα.Πίσω το ενυδρείο.

Δεξαμενή για πλοία.

Η μεγάλη υπερυψωμένη αρτηρία  (sopraelevata) που διασχίζει την πόλη παραλιακά.

Πανοραμικές φωτογραφίες διασχίζοντας την Γένοβα από τον “υπερυψωμένη”

 

Πανοραμικές φωτογραφίες διασχίζοντας την Γένοβα από τον “υπερυψωμένη”

Πανοραμικές φωτογραφίες διασχίζοντας την Γένοβα από τον “υπερυψωμένη”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το πλοίο από τους “Πειρατές” του Πολάνσκι

Το ναυτικό μουσείο  GALATA.

 

Η Γενοβέζικη γαλέρα του 1500

 

 

 

 

Το κατάστρωμα της Γενοβέζικης γαλέρας με τις θέσεις των κωπηλατών.(Galera στα ιταλικά είναι η φυλακή)

 

 

 

Οι κωπηλάτες αλυσοδεμένοι.

 

Η κατασκευή των αποβαθρών 

 

Το S 518 NAZARIO SAURO

 

 

 

Οι ηλεκτρικοί πίνακες.

Οι 3 ντηζελοκινητήρες V16

Τραπεζαρία στον κάτω “όροφο”

 

 

 

 

Για να δούμε τι γίνεται στο λιμάνι.

 

Θάλαμος διακυβέρνησης

 

Καμπίνα κυβερνήτη.

 

 

 

 

 

Κουκέτες παντου, όπου περισεύει λίγος χώρος.

 

 

 

 

Στεγανή μπουκαπόρτα.

 

 

Οι 6 τορπιλοσωλήνες

 

Καταπακτή στον χώρο τορπιλών. Από εδώ τις φορτώνουν.

 

S518 NAZARIO SAUROS518 NAZARIO SAURO: 63.8 μ μήκος,6.8 πλάτος,12,4 ύψος και 6,2 βύθισμα

Ταχύτης:12 κόμβοι στην επιφάνεια,20 κόμβοι κάτω από την επιφάνεια.Αυτονομία 5100 μίλια σε επιφάνεια με 9 κόμβους,4500 μίλια με  snorkel (κάτω από την επιφάνεια ενώ φορτιζει μπαταρίες σε ύψος περισκοπίου με το σνόρκελ-αναπνευστήρα),60 μιλια σε κατάδυση με 4,5 κόμβους,

3 ντηζελοκινητήρες Μαρέλλι των 0,7 MW έκαστος, 1 ηλεκτροκινητήρας Μαρέλλι 2,4 MW,296 συσωρευτές για 14.600AH

6 τορπιλοσωλήνες,12 τορπίλες των 533 χλσ με καλώδιο.

Μεγ.βάθος 300 μέτρα

Πλήρωμα 7 αξιωματικοί,44 νάυτες.

Το παλιό λιμάνι και το μουσείο Γκάλατα με το υποβρύχιο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.