Webasto: Επέκταση κλιματισμού σε θάλαμο.

Webasto: Επέκταση κλιματισμού σε θάλαμο.

BlueCool Drive 40 απο τη Webasto

Η νέα πρόταση της Webasto έρχεται να αντιμετωπίσει στις μεγάλες ζέστες του καλοκαιριού το πρόβλημα της θερμοκρασίας στο θάλαμο κατά την πορεία όπου ο κλιματισμός της καμπίνας δεν αρκεί για να φτάσει η ψύξη στους υπόλοιπους χώρους του αυτοκινούμενου.

Τώρα με την προσθήκη του BlueCool Drive 40 στο υπάρχον σύστημα κλιματισμού ο κρύος αέρας έρχεται και στο σαλόνι μια και ένα δεύτερο ψυκτικό σώμα τοποθετείται εκ των υστέρων σε θέση που εμείς επιλέγουμε. Η ιδανική θέση είναι πάνω από τα σαλόνι όσο το δυνατόν ψηλότερα μια και ο κρύος αέρας κατεβαίνει κάτω. Για να λειτουργήσει απαραίτητη προυπόθεση είναι η ύπαρξη κλιματισμού καμπίνας στο όχημα. Από αυτό το υπάρχον σύστημα χρησιμοποιούν το συμπιεστή που ήδη υπάρχει καθώς και το κλιματιστικό, στα οποία προστίθονται ο εξαερωτήρας, οι σωλήνες με το ψυκτικό υγρό, η τρίωδος βαλβίδα, η ηλεκτροβαλβίδα, οι σύνδεσμοι και το χειριστήριο. Ο έλεγχος της πρόσθετης μονάδας είναι πάρα πολύ απλός χάρη σε ένα διακόπτη τριών ταχυτήτων που επιτρέπει στους πίσω επιβάτες να επιλέξουν τη θερμοκρασία που χρειάζονται ασχέτως της επιλογής του κλιματισμού της καμπίνας. Οι συμπαγείς διαστάσεις του εξαερωτήρα επιτρέπουν την τοποθέτηση του σε πολλά διαφορετικά σημεία ανάλογα με το όχημα.

Από τη στιγμή που ο  BlueCool Driver 40 χρησιμοποιεί στοιχεία του υπάρχοντος κλιματισμού, περιορίζεται το κόστος αγοράς, το κόστος τοποθέτησης καθώς και το συνολικό βάρος. Το όλο σύστημα ζυγίζει 7 κιλά κάτι πολύ σημαντικό για τα περιορισμένα οφέλιμα φορτία, του κάθε αυτοκινούμενου.

Η ισχύς του είναι 4kw που σημαίνει ότι είναι αρκετή ώστε να ψύξει το χώρο πολύ γρήγορα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ακόμα και αν η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή. Δεδομένου ότι σαν συμπιεστή χρησιμοποιεί τον ήδη υπάρχοντα ο οποίος παίρνει κίνηση από τον κινητήρα του αυτοκινήτου, γίνεται κατανοητό ότι το σύστημα λειτουργεί μονάχα σε πορεία και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον κινητήρα σβηστό.

Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον θα δούμε και κάποιο υβριδικό σύστημα κλιματισμού όπου ο συμπιεστής θα είναι διπλής ενέργειας δηλαδή θα κινείται είτε από την μηχανή όταν αυτή είναι σε κίνηση είτε από ηλεκτροκινητήρα όταν αυτός είναι συνδεδεμένος με παροχή 220V. Με την ανάπτυξη των σύγχρονων υβριδικών κινητήρων, ελπίζουμε ότι αργά ή γρήγορα, η τεχνολογία που εφαρμόζεται στις μονάδες κίνησης (power unit) της φόρμουλα 1 από το 2014 και μετά, και η οποία τα αέρια της εξάτμισης που περισεύουνε από την τουρμπίνα τα εκμεταλεύεται για να τροφοδοτεί μια ηλεκτρογεννήτρια, θα εφαρμοστεί και στα οχήματα αναψυχής, που τόσο πολύ ανάγκη έχουν από ηλεκτρικό ρεύμα κατά την πορεία. Υπενθυμίζουμε ότι ένα σύγχρονο όχημα αναψυχής χρειάζεται ρεύμα πέρα από τα φώτα που πλέον μένουν ανοιχτά και την ημέρα, για μια πληθώρα ηλεκτρικών συσκευών καθώς και για τη φόρτιση των μπαταριών του θαλάμου. Όταν λοιπόν η σύγχρονη τεχνολογία που αναφέραμε μας δώσει αυτό το περίσειο ρεύμα, χωρίς να επιβαρύνει τον κινητήρα με ενεργοβόρο συμπιεστή και γεννήτρια, τότε θα μπορούμε με το υπάρχον κλιματιστικό συν το BlueCoool Driver 40 να αντικαταστήσουμε το πρόσθετο κλιματισμό θαλάμου σε στάση.

  1. Συμπιεστής
  2. Συμπυκνωτής
  3. Εξαερωτής καμπίνας
  4. Εξαερωτής θαλάμου BlueCool Driver 40
  5. Χειριστήριο

Για περισσότερες πληροφορίες και κόστος:Καστρίτης 210 555 2155

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *