ΜΟΣΧΟΠΟΔΙ 2014

ΜΟΣΧΟΠΟΔΙ 2014

Κοπή της πίτας για το 2014 & αρχιαιρεσίες της ΕΛΑΤ

Το πρωινό του πρώτο Σάββατο του Φεβρουαρίου έγινε η Γενική Συνέλευση της Λέσχης Ατοκινούμενων Τροχοσπίτων, στο φιλόξενο Μοσχοπόδι της Θήβας,ενώ το ίδιο βράδυ είχαμε το καθιερωμένο γλέντι που ακολουθεί το κόψιμο της πίτας.Την επομένη,Κυριακή 2 Φεβρουαρίου,έγιναν οι εκλογές για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο.

Το νέο ΔΣ απαρτίζεται από

Θεόδωρος Βλαχογιάννης, Πρόεδρος                                       (Θήβα)
Γιάννης Κουραμάς, Αντιπρόεδρος                                            (Τιθορέα)
Ασπασία (Σίσσυ) Χριστοδουλάκη, Γενική Γραμματέας        (Αθήνα)
Ηλίας Παύλου, Ταμίας                                                       (Λειβαδιά)
Στέλιος Μπόνης, μέλος                                                       (¨Ευβοια)
Ανδρέας Παναγόπουλος, μέλος                                        (Αθήνα)
Γιάννης Φουρλακίδης, μέλος                                                     (Ξάνθη)

Η προσέλευση ήταν,όπως πάντα,πολύ μεγάλη,ίσως ελάχιστα μικρότερη από πέρυσι,αν και τα μέλη που απουσιάζουν,με την σιωπή τους είναι αρκετά,χωρις να μπορεί κανείς να γνωρίζει αριθμούς και αιτίες.Στη συνέλευση πάντως υπήρχε πολύς κόσμος και μαχητικός και εκτός από το σύνηθες αίτημα των διοδίων,υπήρξε και μια έντονη αντίδραση εκ μέρους μελών,σχετικά με την ανάγκη συμμετοχής μας,στις ετήσιες συνελεύσεις της Διεθνούς Ομοσπονδίας Λεσχών Αυτοκινούμενων (FICM),καθώς και στην διαχείρηση της ιστοσελίδας.Και στις δύο περιπτώσεις το αίτια ήταν σχετικά με το κόστος σε σχέση με το όφελος.Μετά από ψηφοφορία,και οι δύο διατηρήθηκαν,κάτι που θεωρώ σωστό και απαραίτητο.Πάντως στο μέλλον θα γίνει προσπάθεια ώστε το κόστος,όχι μόνο γιά αυτά,αλλα και γιά άλλες εκδηλώσεις,να περιοριστεί με την βοήθεια και τον εθελοντισμό των δραστήριων μελών.Αντίστοιχη προσπάθεια θα γίνει και γιά τη μείωση του κόστους των φορητών WC στίς εκδρομές,με την προσπάθεια των συμμετοχόντων,να αυξήσουν την αυτονομία των οχημάτων τους ως προς τα λύματα.

Ενδιαφέρον ήταν το θέμα του “δεσίματος” των μελών σε μια μεγάλη παρέα κατά τις συναντήσεις,και πιστεύουμε ότι θα γίνουν σημαντικές ενέργειες προς αυτή τη κατεύθυνση,για ένα “μεγάλο τραπέζι” που θα μας φέρει όλους πιο κοντά.Ας μην ξεχνάμε ότι οι εκδρομές είναι η αιχμή του δόρατος της Λέσχης,και θα πρέπει όχι μόνο να διατηρηθούν αλλά αν είναι δυνατόν να αυξηθούν,και να εμπλουτιστούν με νέες ακόμη και στο εξωτερικό,ειδικά εκεί που το κόστος είναι πιό ανεκτό.

Ένα άλλο σημαντικό θέμα που συζητήθηκε,είναι η πολυπόθυτη αναγνώριση από όλες τις αρχές,αυτο που τυπικά είναι δεδομένο.Ο καθορισμός των αυτοκινούμενων ως οχήματα κατηγορίας Μ ώστε να πάψει επιτέλους το “κυνήγι των μαγισσών” από τους αδαείς,αλλά και η αναγνώριση του περιοδεύοντα τουρισμού,ωσ μια νέα πραγματικότητα,τοσο για εμάς τους Έλληνες χρήστες,όσο και για τους τουρίστες

Για όλα αυτά όμως το ΔΣ ζητάει την έμπρακτη συμμετοχή περισσότερων μελών,που μπορούν να προσφέρουν τις γνώσεις τους και τις δεξιότητές τους.Σημαντικό βήμα είναι η ικανότητα των νέων μελών να επικοινωνούν με ηλεκτρονικό τρόπο μεταξύ τους,και η μεγάλη διασπορά τους σε όλη σχεδόν την επικράτεια (κρίμα που λείπει η τόσο δραστήρια Δυτική Ελλάδα).

Όποιος λοιπόν μπορεί να προσφέρει,ας κάνει ένα βήμα εμπρός και ας παρασύρει και τους άλλους.Τόσο η δική μας,όσο και η ιστοσελίδα της Λέσχης,είναι ανοικτές για τέτοιες ενέργειες.Το ίδιο ισχύει και για τα διάφορα φόρουμ,γύρω από τα ταξίδια.

   

                   

Ο απερχόμενος πρόεδρος Δ.Δημητριάδης κόβει την πίτα

   

Και το γλέντι αρχίζει.

     

    

       

   

     

Η ορχήστρα του συνταξιδιώτη μας Λευτέρη Τσιλιάκου 

   

   

       

    

   

         

  

    

  

        

  

 

    

     

    

         

  

   

 

     

     

  

 

 

   

    

   

   

       

    

      

   

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.