ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΚΟΙΝΕΣ-GEL-AGM.Υπερ και κατά

ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΚΟΙΝΕΣ-GEL-AGM.Υπερ και κατά

 

Υπέρ και κατά των διαφόρων τύπων μπαταριών.

Σημείωση:Δεν είμαστε επιστήμονες και ότι γράφουμε το έχουμε αντλήσει από άρθρα και συνεντεύξεις επιστημόνων που εργάζονται στον χώρο.Έτσι μπορεί να βρείτε και ανακολουθείες ανάλογα με την τεχνολογία της κάθε εταιρείας.Επίσης η τεχνολογία των μπαταριών εξελίσεται συνέχεια και ταχύτατα.Το μέλλον είναι οι μπαταρίες ιόντων Λιθίου αλλά είναι ακόμη ακριβές .Λόγω χαμηλού βάρους,αρκετοί τις προτιμούν από τώρα.

Όποιος δεν μπορεί να διαβάσει όλο το άρθρο,μπορεί να το συνοψίσει με τον ανωτέρω πίνακα.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Όσο λιγότερο εκφορτώνουμε μια μπαταρία,τόσο μεγαλύτερη ζωή της δίνουμε.


 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

Μπαταρίες κλειστού τύπου

 

 

Μπαταρία ανοιχτού τύπου


 

 

Μπαταρία κυλινδρικού τύπου


Μπαταρίες Λιθίου. Το μέλλον.

 


Τύποι ακροδεκτών


 

Η μπαταρία AGM είναι ένας συσσωρευτής που δεν περιέχει υγρό οξύ, αλλά έχει απορροφητικό τσόχα μέσα σε γυάλινη μικροΐνη μέσα. Αυτό το υλικό παγιδεύει το οξύ της μπαταρίας σαν σφουγγάρι, καθιστώντας δυνατή την αποτελεσματικότερη χρήση του στενού χώρου και του όγκου της μπαταρίας για καλύτερη απόδοση για το ίδιο μέγεθος.
Η τεχνολογία AGM καθιστά δυνατή την ακινητοποίηση του οξέος ενώ το καθιστά διαθέσιμο για τις πλάκες και εξασφαλίζει ότι οι αντιδράσεις μεταξύ του οξέος και του υλικού πλάκας γίνονται γρήγορα. Εφόσον οι πλάκες μιας μπαταρίας AGM είναι πολύ χονδρές, η αντοχή σε κραδασμούς είναι καλύτερη από ότι με τις συνηθισμένες μπαταρίες. Επιπλέον, η αυτοεκφώρτιση των μπαταριών AGM είναι πολύ χαμηλή (λιγότερο από 3% ανά μήνα), αλλά πάνω απ ‘όλα είναι κατασκευασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να ανοιχτεί, η μπαταρία AGM είναι στεγανή και δεν χρειάζεται συντήρηση. Κατά συνέπεια, εάν φορτωθεί σωστά, αυτός ο τύπος μπαταρίας δεν απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ή / και προφυλάξεις κατά τη διάρκεια της ζωής του (δεν απαιτείται προσθήκη αποσταγμένου ή απιονισμένου νερού).

Οι συσσωρευτές AGM είναι ιδανικοί τόσο για χρήσεις σε κυκλική χρήση (δηλ. Για εκείνους που απαιτούν πολλούς κύκλους φόρτισης / εκφώρτισης) όσο και για χρήση σε ρυθμιστικό (δηλαδή ως ενεργειακό αποθεματικό που παραμένει αχρησιμοποίητο για μεγάλο χρονικό διάστημα).
Οι συχνότερες χρήσεις για τις κυκλικές μπαταρίες AGM είναι:

ηλεκτρικά οχήματα ·
ηλεκτροκινητήρες ·
ηλεκτρικά ποδήλατα ·
ιατρικά βοηθήματα ·
καθαρισμό του δαπέδου?
Ανυψωτικές πλατφόρμες
φωτοβολταϊκά συστήματα.

Oi συσσωρευτ;ew γέλης (gel) βαθιάς κυκλοφορίας έχει σχεδιαστεί για κύκλους βαθιάς φόρτισης / εκφόρτισης σε ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες. Χρησιμοποιώντας χονδρές πλάκες και ζελατινώδη ηλεκτρολύτη, οι μπαταρίες γέλης μπορούν να αντέξουν 100 κύκλους φόρτισης / εκφόρτισης 100%.
Πλεονεκτήματα των μπαταριών γέλης σε σύγκριση με τις μπαταρίες AGM:
Μεγαλύτερη αντίσταση στις βαθιές απορρίψεις
Καλύτερη απόδοση σε δυσμενείς περιβαλλοντικές συνθήκες (ακόμα και σε υψηλές θερμοκρασίες)
Σχεδόν απουσία της διαστρωμάτωσης οξέος
Καλύτερη σχέση κόστους / ζωής και κόστους / κύκλου
εφαρμογές:
Ηλεκτρικά σκούτερ
Φωτοβολταϊκά / Wind
Μηχανές καθαρισμού
Nautica
Εγκαταστάσεις υγιεινής και αναπηρίας
Λάβετε υπόψη ότι οι μπαταρίες γέλης-γέλης δεν μπορούν να υπερβούν ορισμένες παραμέτρους κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Η μέγιστη τάση δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 14,4V (ενώ για τις μπαταρίες AGM το όριο είναι 14,7V) χρειάζονται ειδικοί φορτιστές μπαταριών για να αποφευχθεί η μερική διαμόρφωση της πλάκας μολύβδου, προκαλώντας έτσι απώλεια της χωρητικότητας της μπαταρίας μετά από λίγους κύκλους φόρτισης / κατεβάσετε.

 

 

 

Τι είναι το Α και το Αh
Η χωρητικότητα, μετρούμενη σε Ah, είναι η ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που παραδίδεται σε ένα χρονικό διάστημα, εκφορτίζοντας έναν συσσωρευτή με δεδομένη ταχύτητα (ρεύμα εκκένωσης), μέχρι να επιτευχθεί μια προκαθορισμένη τάση. Το παρεχόμενο ρεύμα χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών φορτίων του οχήματος, όπως οι προβολείς, οι υαλοκαθαριστήρες, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κλιματιστικό κλπ.

Για παράδειγμα, η χωρητικότητα των 50 Ah παρέχει 2,5 A για 20 ώρες.

Το γρήγορο ρεύμα εκκένωσης εν ψυχρώ (A) υποδεικνύει την απόδοση της μπαταρίας κατά την εκκίνηση του οχήματος. Η αξιολόγηση επιτυγχάνεται με την εκφόρτιση ενός πλήρως φορτισμένου συσσωρευτή σε θερμοκρασία -18 ° C με ένα προκαθορισμένο σταθερό ρεύμα, μέχρι να επιτευχθεί η τελική τάση δοκιμής.

 

Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει η ακραία θερμοκρασία στη μπαταρία;
Η υπερβολική θερμότητα άνω των 40 ° C μπορεί να μειώσει σημαντικά τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας λόγω της διάβρωσης της πλάκας εξαιτίας της εξάτμισης του νερού, γεγονός που καθιστά το οξύ της μπαταρίας ιδιαίτερα επιθετικό.

Ομοίως, πολύ χαμηλές θερμοκρασίες προκαλούν το πάγωμα του ηλεκτρολύτη, το οποίο δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στα ηλεκτρόνια μέσα στην μπαταρία και έτσι δεν ενεργοποιεί τον κινητήρα.

 

Ποιος παράγοντας σχετίζεται με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας;
Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας εξαρτάται από την κατανάλωση του ενεργού υλικού που εναποτίθεται στις πλάκες και τη διάβρωση των πλεγμάτων. Αυτό συμβαίνει με την καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου.

Η διαδικασία αποσύνδεσης του ενεργού υλικού μπορεί να επιταχυνθεί λόγω των υψηλών κραδασμών του οχήματος, λόγω ακατάλληλης χρήσης του αυτοκινήτου, ενώ η διάβρωση των πλεγμάτων λαμβάνει χώρα μετά από υψηλές θερμικές εξόδους που τελικά υποφέρουν από τις μπαταρίες.

 

Φόρτιση

Οι μπαταρίες πρέπει να επαναφορτίζονται μόνο με συνεχές ρεύμα. Το θετικό καλώδιο (+) του φορτιστή μπαταρίας πρέπει να συνδέεται στον θετικό πόλο (+) της μπαταρίας και το αρνητικό καλώδιο (-) στον αρνητικό πόλο (-). Για να επαναφορτίσετε, χρησιμοποιήστε ρεύμα ίσο με το 1/10 της ονομαστικής χωρητικότητας (Ah) της μπαταρίας. Για παράδειγμα, μια μπαταρία 50 Ah χρειάζεται επαναφόρτιση στα 5 A.
Σημείωση: Οι σφραγισμένες μπαταρίες πρέπει να επαναφορτίζονται με ρεύμα ίσο με 1/20 της ονομαστικής χωρητικότητας. Για παράδειγμα, μια μπαταρία 50 Ah πρέπει να επαναφορτίζεται στα 2,5 A. Η μπαταρία θεωρείται ότι είναι πλήρως φορτισμένη όταν έχει τάση 12,60 V ή μεγαλύτερη, ενώ με τάση 12,30 V θεωρείται ότι φορτίζεται μόνο σε 50%. Κάτω από το τελευταίο μέγεθος, η μπαταρία δεν είναι πλέον σε θέση να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

 

Εάν η μπαταρία πρέπει να επαναφορτιστεί λόγω ανεπαρκούς χρήσης ή ανεπαρκούς φόρτισης λόγω του εναλλάκτη, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

1. Ελέγξτε την στάθμη του ηλεκτρολύτη και, εάν είναι απαραίτητο, γεμίστε με απεσταγμένο νερό μέχρι τη μέγιστη ένδειξη. του επιπέδου που είναι mm. 15 πέρα ​​από την άνω άκρη των πλακών.

2. Συνδέστε τον θετικό πόλο (+) της μπαταρίας με τον θετικό πόλο (+) του φορτιστή μπαταρίας και στη συνέχεια τον αρνητικό πόλο (-) της μπαταρίας με τον αρνητικό πόλο (-) του φορτιστή μπαταρίας.

3. Ενεργοποιήστε τη συσκευή χρησιμοποιώντας συνεχές ρεύμα φόρτισης ίσο με το 1/10 της χωρητικότητας (π.χ.: A 50 Ah μπαταρία 50:10 = 5 A ρεύμα).

4. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας φόρτισης, η μπαταρία δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 50 ° C. Αν όχι, απενεργοποιήστε το φορτιστή μπαταρίας.

Η φόρτιση τερματίζεται όταν η μπαταρία δεν απορροφά πλέον ρεύμα ή πηγαίνει στο μηδέν (0).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι μπαταρίες πρέπει να φορτίζονται μόνο με συνεχές ρεύμα.

 

 

Οι μπαταρίες  “μειωμένης συντήρησης” Σε κάθε περίπτωση είναι πάντα καλύτερο να προσέχετε τη μπαταρία για να διατηρείτε την επιφάνεια καθαρή και να ελέγχετε τακτικά το επίπεδο ηλεκτρολύτη. Εάν είναι απαραίτητο, προσθέστε απιονισμένο νερό: ποτέ οξύ!

Η μείωση του επιπέδου του ηλεκτρολύτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα είναι φυσιολογική, αλλά αν αυτό συμβαίνει συχνά, θα πρέπει να ελέγξετε τον εναλλάκτη από έναν ηλεκτρολόγο.

Η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας μπορεί να ελεγχθεί με τη μέτρηση της πυκνότητας οξέος. Εάν η πυκνότητα οξύτητας είναι κάτω από 1,21 kg / l (ή 1,18 kg / l με οξύ 1,23 kg / l), η μπαταρία πρέπει να επαναφορτιστεί.

Με αυτή την πυκνότητα οξέος, η μπαταρία προστατεύεται από την κατάψυξη έως -15 º C (με 1,28 kg / l έως -70 ºC).

Σημείωση: Οι σφραγισμένες μπαταρίες είναι απολύτως απαλλαγμένες από συντήρηση. Για το λόγο αυτό απαγορεύεται η προσθήκη όξινου ή απιονισμένου νερού και απαγορεύεται να ανοίξει το πάνω μέρος της μονάδας, διαφορετικά η εγγύηση θα ακυρωθεί.

Αποθήκευση-συντήρηση

Οι μπαταρίες πρέπει να αποθηκεύονται σε ξηρούς χώρους και ενδεχομένως να μην υπόκεινται σε έντονες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι μπαταρίες μολύβδου / ασβεστίου μπορούν να αποθηκευτούν χωρίς προβλήματα ακόμη και για περίπου οκτώ μήνες, ενώ οι συσσωρευτές μολύβδου / αντιμονίου δεν μπορούν να αποθηκευτούν για περισσότερο από τρεις μήνες.

Οι μπαταρίες, φορτισμένες με ηλεκτρολύτη ή ξηρά φορτία, απαιτούν ελάχιστη προσοχή στη διαχείριση της αποθήκης.

Οι φορτισμένες μπαταρίες που παραμένουν ανενεργές υποφέρουν από το φαινόμενο αυτοεκφόρτισης, το οποίο καθημερινά μειώνει την χωρητικότητά τους και, κατά συνέπεια, την αποτελεσματικότητά τους. Κατά συνέπεια, οι μακρές περίοδοι (πάνω από έξι μήνες) αποθήκευσης αποδυναμώνουν τις μπαταρίες για τις οποίες είναι απαραίτητο, πριν τη θέση τους σε λειτουργία, να διαπιστώσουν την κατάσταση φόρτισης ελέγχοντας την τάση και την πυκνότητα. Μια φορτισμένη μπαταρία έχει τιμές τάσης ίσες με 12,60 ± 12,80 V και πυκνότητα ίση με 1,27 ÷ 1,28 Kg / l που αναφέρεται στη θερμοκρασία των 25 ° C.

Άλλες αξίες εκτός από αυτές που αναφέρθηκαν απαιτούν, πριν την εγκατάσταση της μπαταρίας, μια επεξεργασία φόρτισης με ρεύμα ίσο με το 1/10 της χωρητικότητας.

Οι ξηρές μπαταρίες, σε αντίθεση με τα υγρές οξέος, είναι σε θέση να διατηρούν την απόδοσή τους τέλεια για πολύ μεγαλύτερες περιόδους αδράνειας. Λαμβάνοντας υπόψη τις πιο ποικίλες συνθήκες αποθήκευσης στις οποίες μπορούν να υποβληθούν, ένα ασφαλές όριο μέσα στο οποίο η κατάσταση απόδοσης παραμένει αμετάβλητη για 12 μήνες.

 

Εάν το όχημα παραμείνει ακίνητο για μεγάλα χρονικά διαστήματα, είναι πάντα καλύτερο να αφαιρέσετε την μπαταρία, να την φορτίσετε και να την αποθηκεύσετε σε δροσερό μέρος.

Ωστόσο, αν η μπαταρία παραμείνει σταθερή μέσα στο όχημα, αφαιρέστε τον αρνητικό ακροδέκτη και ελέγξτε περιοδικά την κατάσταση φόρτισης.

 

Για να αφαιρέσετε την παλιά μπαταρία, αποσυνδέστε πρώτα τον ακροδέκτη αρνητικού πόλου (-) και στη συνέχεια τον θετικό πόλο (+)

 

Πριν εγκαταστήσετε την μπαταρία στο όχημα, ελέγξτε την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Στη συνέχεια, τοποθετήστε σωστά την μπαταρία στο περίβλημα, αποφεύγοντας την υπερβολική σφίξιμο των περικοχλίων, για να μην καταστραφεί το μπλοκ. Συνδέστε πρώτα τον θετικό (+) πόλο και, στη συνέχεια, τον αρνητικό (-). Καθαρίστε και σφίξτε πλήρως τους ακροδέκτες στους πόλους και προστατέψτε τους με βαζελίνη ή άλλο ουδέτερο προϊόν.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ:
1. Πρώτα απενεργοποιήστε τον κινητήρα και όλες τις πιθανές κλήσεις ρεύματος.
2. Προσέξτε να μην προκαλείτε βραχυκύκλωμα με εργαλεία.
3. Αφαιρέστε πρώτα τον ακροδέκτη αρνητικού πόλου και στη συνέχεια τον θετικό πόλο.
4. Ελέγξτε ότι η μπαταρία δεν είναι στερεωμένη στη βάση με βίδες και, αν χρειάζεται, απελευθερώστε την.
5. Αφαιρέστε την μπαταρία από το διαμέρισμα.
6. Αφαιρέστε τη νέα συσκευασία της μπαταρίας, φροντίζοντας επίσης να αφαιρέσετε τα πολυπολικά καλύμματα.
7. Καθαρίστε τους πόλους και λιπαίνετε τους με βαζελίνη ή υψηλά λιπαρά χωρίς οξύ.
8. Τοποθετήστε την μπαταρία στο διαμέρισμα, βεβαιωθείτε ότι είναι σταθερή και στερεώστε την εάν χρειάζεται.
9. Στη συνέχεια συνδέστε πρώτα το θετικό και το αρνητικό.
10. Βεβαιωθείτε ότι οι σφιγκτήρες είναι σφιγμένοι στους πόλους.

ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Λόγω των λεπτών σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων του μηχανοκίνητου οχήματος, γενικά η υποβοηθούμενη εκκίνηση πρέπει να πραγματοποιείται μόνο μέσω σύνδεσης με εξωτερική μπαταρία (Booster Start)
Αποσυνδέοντας τους ακροδέκτες, η εκκίνηση με τη βοήθεια αυτοκινήτου μπορεί να δημιουργήσει αιχμές τάσης, να καταστρέψει ή ακόμα και να καταστρέψει τα ηλεκτρονικά του οχήματος.
Για την υποβοήθηση εκκίνησης με καλώδια εκκίνησης συνιστούμε τη χρήση καλωδίων σύμφωνα με το νόμο (π.χ. σύμφωνα με το DIN 72 553) και σε κάθε περίπτωση ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες: (ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Συνδέστε μόνο μπαταρίες ίσης ονομαστικής τάσης!)

1. Απενεργοποιήστε και τους δύο κινητήρες του οχήματος!
2. Συνδέστε τους δύο θετικούς πόλους και, στη συνέχεια, συνδέστε τον αρνητικό πόλο της πηγής του οχήματος με ένα μεταλλικό σημείο στο όχημα που παραλαμβάνει το όχημα στο πλάι της μπαταρίας. (Ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος).
3. Τώρα ξεκινήστε το αυτοκίνητο λήψης για max. 15 δευτ. Μην ξεκινήσετε το όχημα προέλευσης.
4. Αποσυνδέστε τους ακροδέκτες που διαχωρίζουν τα καλώδια με αντίστροφη σειρά από αυτά που περιγράφονται παραπάνω.

Πώς να εντοπίσετε τα ελαττώματα

Το βραχυκύκλωμα ανιχνεύεται με τη μέτρηση της τάσης της μπαταρίας που είναι 2 Volts χαμηλότερη από την κανονική τιμή. Η τροφοδοσία της μπαταρίας προσδιορίζει ακριβώς ποιο είναι το ελαττωματικό στοιχείο επειδή δεν “βράζει”(Σε ανοιχτού τύπου)

Η διακοπή που προκύπτει από μια ατελής εκτέλεση της διαδικασίας συγκόλλησης (πόλοι, πλάκες, στοιχεία) μπορεί να αναγνωριστεί ελέγχοντας την τάση η οποία θα είναι μηδενική(Σε ανοιχτού τύπου)

 

Η   διαρροή αναθυμιάσεων απορρέει από μια κακή θερμοσφράγιση μεταξύ του καπακιού και του δοχείου ή μεταξύ του καπακιού και των διαχωριστικών διαχωρισμών των ομάδων. Μπορεί να εντοπιστεί μόνο αν η μπαταρία είναι κεκλιμένη ή υπάρχει ένδειξη διάβρωσης στο διαμέρισμα του περιβλήματος.

Η πτώση του ενεργού υλικού είναι ένα ελάττωμα που είναι δύσκολο να προσδιοριστεί. Προέρχεται από διάφορους παράγοντες μεταξύ των οποίων η υπερφόρτιση έχει την υψηλότερη επίπτωση. Ακόμη και η ηλικία της μπαταρίας επηρεάζει έντονα την ενόχληση. Το εσωτερικό μέρος των καπακιών, το οποίο εμφανίζεται μαυρισμένο, αποτελεί επαρκή ένδειξη για την επισήμανση του ελαττώματος (Σε ανοιχτού τύπου)

Η θειίκωση προέρχεται από μακρά αδράνεια της φορτισμένης μπαταρίας ή από την αδράνεια της μπαταρίας μετά από να έχει υποστεί εκφόρτιση. Το φαινόμενο προκαλεί τη σκλήρυνση των θετικών πλακών πάνω στις οποίες σχηματίζεται μία πατίνα μονωτικού θειικού άλατος η οποία εμποδίζει την ανταλλαγή ιόντων μεταξύ των πλακών. Το μειονέκτημα μπορεί να ανιχνευθεί με τη μέτρηση της τάσης της μπαταρίας που θα έχει κανονικές τιμές, συχνά ακόμη υψηλότερες, ενώ η πυκνότητα παραμένει σε πολύ χαμηλές τιμές και στην ίδια τιμή για όλα τα στοιχεία. Εάν το φαινόμενο δεν έχει επηρεαστεί πολύ βαθιά, η μπαταρία μπορεί να ανακτηθεί μέσω κατάλληλης ηλεκτρικής επεξεργασίας.

Τι κάνει μια μπαταρία θειικωμένη

Μια μπαταρία υφίσταται το φαινόμενο της θειίκωσης εάν δεν χρησιμοποιηθεί για πολλούς μήνες (έξι μήνες ή περισσότερο). Σε αυτή την περίπτωση οι πλάκες μολύβδου σκληρύνουν την επαναφόρτιση και επομένως η χρήση του προϊόντος είναι δύσκολη.

Ωστόσο, με τη νέα τεχνολογία AGM ο χρόνος θέρμανσης έχει γίνει πολύ μεγάλος, περίπου 40%.

Το σπασμένο δοχείο είναι μια ταλαιπωρία που συμβαίνει τυχαία λόγω της πτώσης της μπαταρίας ή των κραδασμών που υποφέρει από τη μεταφορά ή το χειρισμό.

Η απώλεια της απόδοσης είναι ένα ελάττωμα που γενικά εκδηλώνεται από τη χαμηλή απόδοση του ενσωματωμένου συστήματος φόρτισης. (ρυθμιστής, εναλλάκτης, ιμάντας κ.λπ.).

 

Πόσο χρειάζεται να επαναφορτιστεί μια μπαταρία;
Υπάρχει ένας μαθηματικός τύπος που παρέχει ένα θεωρητικό χρόνο επαναφόρτισης και είναι καλή πρακτική να πλησιάσουμε αυτήν την τιμή.

Ο τύπος είναι:

Χωρητικότητα μπαταρίας (Αμπέρ) / Χωρητικότητα φορτιστή μπαταρίας (Αμπέρ / ώρα).

Το αποτέλεσμα εκφράζει το χρόνο (σε ώρες) που απαιτείται για την επαναφόρτιση.

Εάν, για παράδειγμα, έχουμε μια μπαταρία 60Ah και θέλουμε να φορτίσετε με φορτιστή μπαταρίας ικανή να παρέχει 6 Ah / h, η επαναφόρτιση θα διαρκέσει 60/6 = 10 ώρες.

Μπορώ να αντικαταστήσω την μπαταρία μου με ένα πιο ισχυρό, μεγαλύτερο, μικρότερο ή ελαφρύτερο;

Η εφαρμογή διαφορετικής μπαταρίας σε αυτή που εγκαθίσταται από τον κατασκευαστή θα έθετε σε κίνδυνο την αποτελεσματικότητα του οχήματος.

Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις είναι δυνατό να το κάνετε αυτό, αλλά πάντα συνιστούμε να βασίζεστε σε έναν έμπειρο εγκαταστάτη ή να λαμβάνετε συμβουλές από τον έμπορο λιανικής πώλησης.

 

 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας μπαταρίας AGM και μιας μπαταρίας Gel;
Συχνά υπάρχει μεγάλη σύγχυση σχετικά με τη χρήση των δύο όρων και είναι κοινό να αποκαλείτε όλες τις σφραγισμένες μπαταρίες “GEL”, αλλά είναι απαραίτητο να διακρίνετε επακριβώς τις διαφορετικές τεχνολογίες κατασκευής αυτών των μπαταριών υψηλής απόδοσης.
Καταρχήν, πρέπει να τονιστεί ότι η ποιότητα και των δύο τεχνολογιών κατασκευής αυτών των μπαταριών είναι πολύ υψηλή.
Όταν χρησιμοποιείται κυκλικά με χαμηλή απορρόφηση, συνιστάται να χρησιμοποιείτε μπαταρίες AGM, καθώς είναι κατάλληλες και λιγότερο ευαίσθητες για να αντέχουν πολλούς κύκλους φόρτισης / εκκένωσης. Αυτοί οι συσσωρευτές, στην πραγματικότητα, κατασκευάζονται εσωτερικά με πλάκες μολύβδου-ασβεστίου στις οποίες ένα απορροφητικό υλικό σε υαλοβάμβακα εμποτισμένο σε οξύ είναι τυλιγμένο σε μεγαλύτερη πυκνότητα από τις παραδοσιακές μπαταρίες ελεύθερου οξέος. Αυτό επιτρέπει υψηλότερη τάση λειτουργίας και ελάχιστη αυτοεκφόρτιση με την πάροδο του χρόνου (περίπου 3% μηνιαίως).
Όσον αφορά τη βαριά κυκλική χρήση (ηλεκτρικά οχήματα, βιομηχανικά μηχανήματα καθαρισμού κ.λπ.) με υψηλή απορρόφηση, συνιστάται η χρήση της νέας σειράς κυκλικών μπαταριών GEL. Αποτελούνται από πλάκες μολύβδου-ασβεστίου με όξινο ηλεκτρολύτη σε ζελατινώδη μορφή, που επιτρέπει βαθύτερες εκκενώσεις και κυρίως μεγαλύτερο αριθμό κύκλων σε συνεχή και επαναλαμβανόμενη χρήση.

Η νέα γκάμα μπαταριών GEL στην κυκλική έκδοση αντικατέστησε την πιο λεπτή προηγούμενη έκδοση που χρησιμοποιείται συνήθως στη χρήση buffer όπου εγγυάται πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής, αλλά πολύ λεπτή σε κυκλική χρήση.

 

 

One comment on “ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΚΟΙΝΕΣ-GEL-AGM.Υπερ και κατά
  1. Ο/Η kukosg λέει:

    Προσωπικά προτιμώ τις AGM από τις GEL Γιατί αν μείνω κάπου με άδεια την μπαταρία του κινητήρα,μπορώ να την χρησιμοποιήσω σαν βοηθητική.Προσοχή,για λίγα δευτερόλεπτα (αρκούν) χρήσης,ξεκούραση και μετά ξανά. Όχι παρατεταμένη χρήση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *